Ecoaqua SA îşi doreşte o comunicare mai eficientă cu utilizatorii

Pentru a imbunatati relatia client - furnizor ECOAQUA SA a dezvoltat mai multe canale de comunicare, in vederea transmiterii catre utilizator de informatii corecte, argumentate legal, care sa genereze o incredere mai mare a clientilor in compania ECOAQUA SA.

Utilizatorii serviciilor de apa si canalizare prestate de ECOAQUA SA Calarasi, persoane fizice si juridice, pot contacta prin diferite moduri personalul specializat al operatorului pentru rezolvarea problemelor survenite in relatia cu unitatea noastra sau pentru a solicita avize, bransari sau racordari la imobile.

Astfel exista urmatoarele cai de informare si transmitere a solicitarilor:

1. Comunicarea clasica prin telefon si e mail catre sediile sucursalelor sau dispeceratele cu program NON STOP care se regasesc inscrise pe website-ul www.ecoaqua.ro, sectiunea Contact

2. Informarea despre diferite anunturi, comunicate de presa, intreruperi programate a distributiei apei, calitatea apei prin intermediul website-ului www.ecoaqua.ro

3. Informarea in timp real despre comunicari adresate utilizatorilor prin intermediul paginii create pe facebook.com/ECOAQUA.

4. Informare / evidenta a facturilor emise, a platilor efectuate, a soldului restant si indexului facturat prin aplicatia “Contul meu ECOAQUA” pe care utilizatorii si-l pot crea pe website-ul www.ecoaqua.ro sectiunea Autentificare/Inregistrare cont.

Daca rezolvarea problemei implica detalierea si obtinerea de informatii suplimentare, ceea ce necesita deplasarea catre unitatea noastra, atunci va asteptam la sediul CENTRULUI DE INFORMARE SI RELATII CU PUBLICUL, deschis in Municipiul Calarasi, str N Titulescu, Bloc D2 Scara 2, Parter Telefon: 0342 404 023, cu program de la 10.00 la 17.30 zilnic de LUNI pana VINERI.

De asemenea daca considerati ca nu sunteti multumit de solutionarea problemei dumneavoastra, puteti solicita o audienta la conducerea executiva, conform urmatorului program:

 

ECOAQUA SA operator regional

NEAGU CEZAR  PAUL -Director general MARTI orele: 15.00 - 16.00

NUTU MARCEL -Director executiv tehnic MIERCURI orele: 13.00 - 14.00

NEACSU CONSTANTIN -Director executiv commercial JOI orele: 10.00 - 11.00

 

ECOAQUA SA Sucursala Calarasi

MARIN VALENTIN–Coordonator MIERCURI orele: 15.00 - 16.00

administrativ comercial    

CUTAR NICOLAE -Inginer sef JOI orele: 14.00 - 15.00

 

ECOAQUA SA Sucursala Oltenita

CRACIUN  MARIN- Director LUNI orele: 10.00 - 12.00

CHIRICA  MARIAN  -Coordonator tehnic MARTI orele; 13.00 - 15.00

 

ECOAQUA SA Sucursala Urziceni

NICULAE CONSTANTIN  NICULAE- Director MARTI orele: 10.00 - 11.00

MATACHE MARIAN  -Inginer sef MARTI orele: 11.00 - 12.00

 

NOTA: Inscrierile se fac la Secretariat ECOAQUA-SA operator regional Tel: 0242 312 705, Mobil: 0372 714 752 sau prin CENTRUL DE INFORMARE SI RELATII CU PUBLICUL Str N Titulescu Bloc D2, Scara 2 Parter (langa casieria RCS RDS), Tel:0342 404 023

Publish modules to the "offcanvas" position.

Comodo SSL
ARENAMEDIA.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastra pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Va rugam sa cititi modul in care arenamedia.ro prelucreaza datele cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de confidențialitate.