Ordonatorii de credite nu mai pot emite acte administrative care stabilesc drepturi salariale suplimentare

Ordonatorii de credite nu mai pot emite acte administrative care stabilesc drepturi salariale suplimentare

Conducătorii autorităţilor/instituţiilor publice care au calitatea de ordonator de credite nu mai pot emite acte administrative prin care să stabilească drepturi de natură salarială suplimentare faţă de cele stabilite în legislaţia specifică în vigoare, a stabilit Guvernul joi, printr-o ordonanţă de urgenţă privind unele măsuri pentru raportarea arieratelor de către instituţiile publice.

Potrivit unui comunicat al Guvernului, astfel, se reglementează şi faptul ca instituţiile publice, indiferent de modalitatea de organizare şi finanţare, nu vor mai putea raporta în categoria arierate eventualele drepturi de natură salarială, stabilite prin acte administrative emise de conducătorii acestora, suplimentare faţă de cele stabilite prin legislaţia specifică în vigoare şi contribuţiile aferente acestora, sumele respective raportându-se în categoria plăţi restante.

Mai multe detalii aici https://www.agerpres.ro/politica/2023/11/16/guvern-ordonatorii-de-credite-nu-mai-pot-emite-acte-administrative-care-stabilesc-drepturi-salariale-suplimentare--1204898

Publish modules to the "offcanvas" position.

Comodo SSL
ARENAMEDIA.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastra pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Va rugam sa cititi modul in care arenamedia.ro prelucreaza datele cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de confidențialitate.