CJ Călăraşi | V. Iliuţă: Am făcut tot ce-a depins de noi ca această investiţie să se deruleze în judeţul nostru

CJ Călăraşi | V. Iliuţă: Am făcut tot ce-a depins de noi ca această investiţie să se deruleze în judeţul nostru

Liderul Consiliului Judeţean, Vasile Iliuţă a anunţat astăzi inaugurarea unui centru comercial în comuna Fundeni, investiţie realizată de dezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, în sumă de 25 de milioane de euro care va crea nu mai puţin de 300 de locuri de muncă.

„Aş vrea să punctez investiţia centrului comercial realizată pe terenul comunei Fundeni, o investiţie de 25 de milioane de euro care va crea 300 de noi locuri de muncă. Cred că e cea mai mare investiţie privată din ultimii 30 de ani, a unei familii care ne-a făcut astăzi invitaţia să fim prezenţi la inaugurarea acestui centru comercial.

Aici trebuie să-i mulţumim domnului Gheorghiţă Cărtuşanu, primarul comunei Fundeni care a colaborat şi împreună au reuşit să ducă la bun sfârşit o investiţie semnificativă pe teritoriul judeţului Călăraşi. Noi, Consiliul Judeţean, am venit în acest parteneriat şi am pus pus la dispoziţie un drum judeţean care face legătura cu acest centru.”, a spus Iliuţă care a mai adăugat „Mai mult, această familie din Belgia care a venit să investească în judeţul nostru, găsind un parteneriat cu CJ Călăraşi şi primăriile localităţilor Fundeni şi Frumuşani, intenţionează să construiască şi un cartier cu 4000 de locuinţe. Tot ce a depins de noi, aprobări avize, autorizaţii, le-am dat tot concursul astfel încât această investiţie să se deruleze în judeţul Călăraşi.”

Investiţia de la Fundeni a fost susţinută de Liebrecht & wooD care a construit cel de-al doilea centru FASHION HOUSE, lângă lacul Cernica. Această investiţie de 25 de milioane de EURO reprezintă cel de-al şaptelea centru outlet construit de dezvoltatorul european, în ţări precum Polonia şi Rusia, alături de ţara noastră. Proiectul a obţinut o linie de capital de 7,5 milioane de EURO de la CEC Bank.

Poziţionat lângă autostrada A2, cel de-al doilea centru outlet beneficiază de acces direct de pe autostradă şi datorită poziţiei cheie, se bucură de o zona de acoperire de 3 milioane de potenţiali clienţi. Mai mult, noul Fashion House Outlet Centre este localizat astfel încât să fie accesibil şi celor care tranzitează autostrada Soarelui în drumul spre mare, pe durata sezonului estival.

Programat pentru a fi dezvoltat în două etape, centrul outlet, ce va avea o suprafaţă totală de 13.000 de metri pătraţ, va deschide prima zonă comercială de 8.700 de metri pătraţi astăzi, urmând ca restul de aproximativ 4.000 de metri pătraţi să fie deschişi în 2023. Cu o rata de închiriere de peste 50% pentru prima fază a proiectului, fapt ce confirma atractivitatea modelului de retail de tip outlet, Fashion House Oulet Centre va devenio destinaţie de shopping.

Galeria în aer liber este unică pentru România şi se inspiră din arhitectura Belle Epoque a Bucureştiului interbelic. Vizitatorii vor avea ocazia să se bucure de o experienţă de cumpărături în aer liber atunci când vor explora magazinele, iar acest aspect al arhitecturii noului centru comercial este cu atât mai important, cu cât noua realitate impusă de pandemie vine cu reguli stricte pentru retail.