În data de 21.03.2018, în cadrul manifestărilor organizate în ajunul Zilei Mondiale a Apei, ECOAQUA SA Călăraşi a deschis în Municipiul Călăraşi, str Prel Bucureşti, Bloc I36, Scara A, Parter (Casieria “Orizont”), CENTRUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII CU PUBLICUL NR 2 - Telefon: 0342 404 403
Într-un spaţiu amenajat specific asigurării unei informări şi acordării de relaţii profesionale privind activitatea operatorului regional de apă şi canalizare, ECOAQUA SA este hotărâtă a veni mai aproape de clienţii săi, pentru a le oferi detalii privind modalitatea de facturare în condominiu, conţinutul contractului de furnizare, preluarea unor sesizări şi sugestii privind îmbunătăţirea activităţii.
Având succesul şi experienţa înregistrate cu deschiderea primului centru, din str N. Titulescu nr 2 Bloc D2 parter, ne dorim o îmbunătăţire a comunicării cu clienţii noştri şi aducerea la cunoştinţă a intenţiilor noastre pentru a afla părerea lor, în vederea creşterii calităţii serviciilor prestate de compania noastră.
De asemenea, în spaţiul aferent acestui centru se poate încasa în continuare facturile de apă şi canalizare emise de unitatea noastră.
Vă aşteptăm aşadar de la ora 10.00 la 17.30 zilnic de LUNI până VINERI în această locaţie unde puteţi beneficia de următoarele servicii:
1. Încasare în numerar şi cu cardul bancar (comision zero lei) a facturilor de prestări servicii de apă şi canalizare;
2. Informaţii privind evidenţa în Fişa Clientului a facturilor emise, plăţilor şi indexelor facturate, cât şi a soldului datoriei restante la zi;
3. Explicaţii privind cadrul legal al desfăşurării activităţii noastre în general şi detalii privind legislaţia la zi a facturării consumului de apă în condominiu (scări de bloc);
4. Preluare sesizări şi reclamaţii privind facturarea serviciilor noastre, a avariilor sau privind calitatea apei distribuite;
5. Informare privind investiţiiile ce vor fi promovate de ECOAQUA SA, atât din fonduri proprii, cât şi prin programele Uniunii Europene, privind infrastructura de apă şi canalizare din judeţele Călăraşi şi Ialomiţa;
6. Depunere de cereri privind verificări programate în condominii (scări de bloc), de verificare şi depistare pierderi de apă în instalaţia interioară a utilizatorului;
7. Asigurarea consultanţei privind actele necesare şi etapele realizării unui branşament de apă şi / sau racord de canalizare;
8. Asigurarea consultanţei privind actele necesare şi etapele obţinerii avizelor eliberate de operatorul ECOAQUA SA.
Prin activitatea desfăşurată în cadrul acestui centru, ECOAQUA SA Călăraşi garantează:
Comunicare uşoară şi eficientă;
Informaţii certe şi în timp real;
Gestionare rapidă a problemelor clienţilor;
Încredere mai mare a clienţilor în relaţia cu compania ECOAQUA SA.
Departament comercial
ECOAQUA SA CĂLĂRAŞI