„Penelizarea” învăţământului călărăşean

„Penelizarea” învăţământului călărăşean

După „îngălbenirea” instituţiilor publice deconcentrate, liberalii şi-au propus ca obiectiv strategic şi „penelizarea” învăţământului călărăşean, proces de „epurare” a cadrelor de conducere existente în Inspectoratul Şcolar Judeţean şi ulterior în grădiniţe, şcoli şi chiar licee, care ar trebui să înceapă, în forţă, cât mai repede cu putinţă.

Vom asista, de fapt, nu la „depesedizarea” învăţâmântului ci la „desuselizarea” acestuia. De ce? Pentru că cele două nume propuse de Drăgulin&Filipescu, cei doi Moşi Crăciuni cu funcţiile în desagă, pentru conducerea ISJ Călăraşi ocupă funcţii de conducere în sistemul de învăţământ din vremea USL-ului.

Bunăoară, Camelia Croitoru cea care se pregăteşte să devină inspector general şcolar ocupă funcţia de director al Casei Corpului Didactic încă din vara anului 2012. În 2014, Croitoru a rămas pe poziţie după rugăminţile de rigoare ale lui Drăgulin, pe atunci membru UNPR, adresate conducerii de atunci a PSD Călăraşi. Sigur şi Croitoru a fost atunci convinsă de „superioritatea” interesului naţional!

Celălalt nume vehiculat din PNL pentru funcţia de inspector general şcolar este Adriana Butoi, director al Şcolii Tudor Vladimirescu din 2012!

Observăm că în toţi aceşti ani, pesediştii, aşa răi cum îi descrie plăvanul de la Cotroceni, n-au dat cu barda peste tot, aşa cum intenţionează s-o facă de-acum încolo liberalii, care foarte probabil, vor trece şi la nivelul următor şi anume „penelizarea” femeilor de serviciu şi a paznicilor din şcoli. Să nu vă imaginaţi că Drăgulin&Co mint acum poporul cu România normală, însoţiţi de colegi, liberali în cuget şi-n simţire! Interesu’ …

"Un inspector numit politic selectează un director, tot politic. În plus, primarul trebuie să semneze la 90 de zile evaluarea contractului de director. Acolo unde există suprapunere politică între Guvern şi primar va fi politizare 100%. Unde există orientări diferite, este posibil să se ajungă la blocaj şi la abuzuri. Şi într-o situaţie, şi în alta, avem centralizare, desconsiderare faţă de şcoală, ignorarea interesului copilului si al cadrului didactic.”

Raluca Turcan, în prezent vicepremier, declaraţie făcută februarie 2015