Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în Serviciul Privat Virtual.
IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria “Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.
Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea oricăror altor documente persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spațiului Privat Virtual.
Menționăm că, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.
De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:
Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi
Eliminarea automată a paginilor albe (goale)
Scanarea în alb-negru
Scanarea într-un fișier format PDF
Comprimarea fișierului PDF