Primăria Municipiului Călărași a înregistrat la finele primului trimestru al anului în curs un excedent bugetar de 19.175.420 lei.
Astfel, la data de 31 martie 2022, execuția bugetară se prezintă astfel:
- Veniturile bugetului local - Secțiunea de funcționare: 56.131.308 lei;
- Veniturile bugetului local - Secțiunea de dezvoltare: 3.910.020 lei
Total venituri ale bugetului local: 60.041.328 lei
- Cheltuielile bugetului local - Secțiunea de funcționare: 37.719.047 lei;
- Cheltuielile bugetului local - Secțiunea de dezvoltare: 3.146.861 lei;
Total cheltuieli ale bugetului local: 40.865.908 lei
Excedentul bugetar la data de 31.03.2022 este de: 19.175.420 lei.
În ceea ce privește bugetul instituțiilor finanțate din venituri proprii și subventii de la bugetul local, acestea se prezintă astfel:
- Veniturile extrabugetare, realizate la data de 31.03.2021, sunt în sumă de 925.792 lei;
- Cheltuielile extrabugetare efectuate, în sumă de 649.094 lei;
Contul de execuție al creditelor interne
S-a tras și s-a utilizat până la data de 31.03.2022, din creditele contractate la CEC Bank și UniCredit Bank, suma 1.034.584 lei, astfel:
- 287.266 lei, de la UniCredit, pentru Reparații capitale str. Plevna, Rahova și Viitor
- 747.318 lei, de la CEC Bank pentru:
1. Modernizare Bazar BIG, suma de 285.024 lei;
2. Reabilitare termică Liceul Teoretic Mihai Eminesc, suma de 164.200 lei;
3. Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri simplificate pentru cetățeni la nivelul administrației publice a municipiului Călărași, suma de 170.000 lei;
4. Modernizare Centru comunitar existent și amenajare zone adiacente (Oborul Nou), POR 2014-2020, suma de 29.988 lei;
5. Reducerea emisiilor de carbon în municipiul Călărași prin crearea unui spațiu urban pietonal multifunctional în zona centrală a municipiului Călărași (pietonal), suma de 98.106 lei
Proiectul de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului propriu al Municipiului Călărași și a creditelor interne, la data de 31.03.2022, a fost adoptat joia trecută în plenul ședinței ordinare a Consiliului Local.