E. Grama, replică pentru Drăgulin: Termenele sunt extrem de clare și reflectă faptul că proiectul respectă întru totul obligațiile asumate de parteneri

E. Grama, replică pentru Drăgulin:  Termenele sunt extrem de clare și reflectă faptul că proiectul respectă întru totul obligațiile asumate de parteneri

„Vasile Iliuţă a vrut să-şi aroge această idee, acest proiect dar nu şi-a respectat angajamentele. Nici până în acest moment nu a predat proiectul tehnic, parte a angajamentului Consiliului Judeţean în proiectul „Îmbunătăţirea navigabilităţii pe Regiunea Transfrontalieră Călăraşi – Silistra”. În acest fel, pune în pericol realizarea întregului proiect. Este obligaţia lui Vasile Iliuţă să contribuie la realizarea acestui proiect. Din păcate, nu are timp.

Nu există proiectul Promenada. Este o ficţiune video – propagandistică a unor oameni rupţi de realitate şi de respect faţă de cetăţeni şi opinia publică. Este o minciună! „Îmbunătăţirea navigabilităţii pe Regiunea Transfrontalieră Călăraşi – Silistra” este singurul proiect proiect fezabil pe malul Borcei în care ne-am asociat cu Consiliul Judeţean şi în care Consiliul Judeţean şi-a asumat proiectarea, obţinerea avizelor şi autorizaţiei de construire. Până în acest moment nici una dintre obligaţii nu a fost îndeplinită”. Această declaraţie halucinantă aparţine primarului Dan Drăgulin, oferită recent unei publicaţii locale şi care are, de fapt, menirea de a arunca din nou cu noroi spre Vasile Iliuţă şi echipei din jurul său din cadrul Consiliului Judeţean care a muncit pe rupte ca acest proiect să fie acceptat la finanţare de BRCT în urmă cu aproape un an de zile.

Minciunile de mai sus, colportate, de fapt, într-un registru pe care Drăgulin l-a învăţat pe de rost încă din vremea când frecventa cursurile academiei comuniste de tristă amintire „Ştefan Gheorghiu”, au fost demontate de directorul Direcţiei Dezvoltare din cadrul CJ Călăraşi, Eduard Grama care a explicat pentru www.arenamedia.ro că termenele cuprinse în cadrul proiectului sunt extrem de clare și respectă întrutotul obligațiile asumate de parteneri. În realitate, vina aparţine de fapt Primăriei Călăraşi. „Într-o ieșire publică de neînțeles, întâiul MINCINOS al municipiului, primarul încă în funcție, DRĂGULIN, încearcă să inducă în mod voit o stare de confuzie, doar pentru a muta atenția publică a 8 ani de INCOMPETENȚĂ în fruntea unuia dintre cele mai urâte municipii din ţară.” a spus Grama care a continuat “De ce atacaţi, ca un TICĂLOS, munca unei echipe a CJ Călărași, cea care a luat Primăria de urechi şi a așezat-o la masa  fondurilor europene nerambursabile? Aveți cumva habar de etapele parcurse şi munca depusă, de echipa CJ, pănă la 29.03.2019, momentul semnării contractului de finanțare? Atunci când v-aţi asociat imaginea fudulă cu roadele muncii altora, pentru o împăunare nemeritată a dumneavoastră, domnule Drăgulin? Cu siguranță NU, aşa cum nici după 8 ani nu realizați în ce situație dezastruoasă se află acest municipiu! Ca să ştiţi, acest municipiu este imaginea în oglindă a dumneavoastră şi a găștii  al cărui membru sunteți, alături de mentorul Filipescu, baronul prins cu banii în slip.”

Grama “îi reaminteşte” lui Drăgulin dar şi “valetului” său preferat, Deculescu, cel care a deschis seria minciunilor pe marginea acestui proiect că termenul de achiziţie a Proiectului Tehnic este de fapt august 2020 iar termenul pentru execuţie a lucrărilor este cuprins între octombrie 2020 şi martie 2022. Realitatea este limpede, conform aplicației e-MS, la care atât dumneavoastră cât şi echipa de proiect a Primariei Călărași aveţi acces, pentru a vă lămuri bâjbâielile:

1. Conform e-MS, termenul de achiziție a Proiectului Tehnic este AUGUST 2020, vezi documentul ataşat.

2. Conform e-MS, termenul pentru EXECUȚIE este OCTOMBRIE 2020 -MARTIE 2022.

Termenele sunt extrem de clare și reflectă faptul că proiectul respectă întru totul obligațiile asumate de parteneri. Dumneavoastră, când faceţi aceste declaraţii inconștiente, vă agăţati cumva de o MINUTĂ din şedinţa comună de la BRCT? Eu cred că DA, însă aplicaţia confirmă că respectăm clar termenele, iar aceea minută nu are vreo valoare.” a continuat reprezentantul Consiliului Judeţean care-l provoacă pe Drăgulin să ofere şi răspunsuri la câteva chestiuni care vizează informarea corectă a cetăţenilor acestei comunităţi locale. “Pentru o mai bună informare a beneficiarului final, respectiv comunitatea locală, vă adresez următoarele întrebări:

1. De ce ați solicitat, în două rânduri, suspendarea implementării proiectului,  conform adreselor transmise de dumneavoastră, având în vedere că obligațiile sunt respectate, conform e-MS?

2. Ați reînnoit contractele de ocupare temporară pe malul brațului Borcea și în 2020, pentru construcțiile ridicate ilegal?

3. Având în vedere că terenul este proprietatea Primăriei Călăraşi, consideraţi că CJ Călărași ar trebui să intervină, în locul dumneavoastră, pentru a elibera zona? Sau Primăria Călăraşi nu vrea să deranjeze interesele din zonă?

Faceţi referire, tot într-un mod TICĂLOS, la Baza de Canotaj. Aici cred că ar trebui să verificaţi cu MARE, MARE ATENȚIE documentele transmise iniţial pentru CF 1254...

4. De ce nu ați respectat graficul de achiziţii a echipamentelor pentru Primăria Călărași, conform raportului de control?” a conchis Grama.

achizitiePT

lucrariPMC

achizitieechipamente

 

“Îmbunătățirea siguranței navigabilității pe fluviul Dunărea în Regiunea transfrontalieră Călărași-Silistra” este un proiect finanțat în cadrul Programului Operațional Interreg V-a, Axa prioritară 1 ”O regiune bine conectată”, Obiectiv Specific 1.1 ”Îmbunătățirea siguranței transportului pe căile navigabile fluviale și maritime” şi semnat pe 29 martie 2019 de Drăgulin şi Iliuţă.

Total buget: 5.946.041,76 euro, din care: Consiliul Județean Călărași (lider de proiect)– 719.345,54 euro (12,09%); Municipalitatea Silistra : 1.999.999,32 euro (33,63%); Municipiul Călărași: 3.226.696,9 euro (54,26%)

Proiectul are ca scop îmbunătățirea navigabilității în regiunea transfrontalieră Călărași-Silistra, prin infrastructura de întărire a malurilor, atât în România, cât și în Bulgaria, marcarea corespunzătoare a căii navigabile și folosirea unor mijloace de transport fluvial sigure între cele două localități.

Activități care revin municipiul Călărași: execuția de lucrări de apărare de mal stâng al Brațului Borcea pe toată lungimea promenadei și a aleilor pietonale (aproximativ 350 ml); construcția gării fluviale (din metal și sticlă) și a pontonului; amenajări exterioare (mobilier urban); asigurarea utilităților

 

“După ce conduci 8 ani un municipiu pe care l-ai îndatorat şi sufocat, prin împrumuturi, cum n-a mai făcut-o nimeni, niciodată, cu găşti mufate la contracte cu bani publici, firme de casă, cu lucrări de mântuială, cu goarne din presă angajate chiar şi la cimitire, scheme de personal supradimensionate, ajungi să-ţi dai cu părerea de lucruri pe care nu le stăpâneşti, de care eşti străin, încercând să blochezi proiecte clare, cu bani europeni nerambursabili, împotriva cetăţenilor! Ruşine!”

Eduard Grama