Călăraşi, 06.08.2020
Denumire beneficiar: U.A.T Județul Călărași
Numele programului: Programul Operațional Regional 2014-2020 / Axa prioritară 8. „Dezvoltarea infrastructurii sanitare și sociale” / Prioritate de Investiții 8.1. „Investiții în infrastructurile sanitare și sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate și promovând incluziunea socială prin îmbunătățirea accesului la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități”.
Numele Autorității de Management: Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administraţiei
Numele Organismului Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia
Valoarea totală a proiectului: 10.335.990,72 lei
Valoarea finanţării nerambursabile: 10.129.270,85 lei
Contribuția proprie a beneficiarului: 206.719,87 lei
Contract de finanțare: 5079 din 21.01.2020
Perioada de implementare: 25 luni, respectiv între data 01.09.2018 şi 30.09.2020
Obiectivul general al proiectului: creşterea calităţii serviciilor medicale şi a gradului de accesibilitate a populaţiei deservite la standardele impuse de normele europene.
Obiective specifice ale proiectului:
Ø Consolidarea calității și eficacității serviciilor furnizate prin dotarea cu echipamente performante a Ambulatoriului Spitalului Județean Călărași;
Ø Scurtarea duratei de spitalizare a pacienților internați care nu necesită îngrijire medicală permanentă prin dotarea Ambulatoriului Spitalului Județean Călărași cu aparatură performantă;
Ø Scăderea timpului de diagnosticare și tratament, precum și prevenție/depistare precoce a bolilor prin dotarea Ambulatoriului Spitalului Județean Călărași;
Ø Obținerea și implementarea sistemului de management al calității ISO 14001.
Persoană de contact din partea beneficiarului este dna. Delia – Maria SAVIN – Manager proiect: tel. 0721/657.880, fax. 0242/314.623, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..